Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov (ASFIN) vznikla v roku 2013 s cieľom sieťovania firemných nadácií a nadačných fondov, budovania a upevňovania firemného darcovstva a presadzovania princípov transparentnosti a etiky v tejto oblasti.
Certifikáty transparentnosti udeľuje Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov už piaty rok. Podmienkou jeho získania je pôsobenie v súlade s Kódexom transparentnej firemnej nadácie/nadačného fondu. Kódex definuje 23 atribútov z oblasti riadenia, finančných prehľadov, udeľovania grantov a komunikácie, ktoré musia držitelia certifikátov naplniť. Súlad každoročne overuje spoločnosť KPMG, ktorá pri audite a udeľovaní certifikátov spolupracuje s Asociáciou od roku 2017.
V roku 2021 sa držiteľmi certifikátov stalo 14 subjektov: Nadácia Televízie Markíza, Nadácia Orange, Nadácia Slovenskej sporiteľne, Nadácia SPP, Nadácia Tesco, Nadácia VÚB, Nadácia ESET, Nadácia Kia Slovakia, Nadačný fond Accenture v Nadácii Pontis, Nadačný fond Kaufland pri Nadácii Centra pre filantropiu, Nadačný fond Slovenských elektrárni v Nadácii Pontis, Nadačný fond Telekom pri Nadácii Pontis, Nadačný fond Lidl v Nadácii Pontis a Nadačný fond Baumit pri Nadácii Centra pre filantropiu (nečlen ASFIN).
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov v spolupráci so spoločnosťou KPMG udelila Certifikáty transparentnosti za rok 2020
Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov (ASFIN) vznikla v roku 2013 s cieľom sieťovania firemných nadácií a nadačných fondov, budovania a upevňovania firemného darcovstva a presadzovania princípov transparentnosti a etiky v tejto oblasti.
Certifikáty transparentnosti udeľuje Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov už piaty rok. Podmienkou jeho získania je pôsobenie v súlade s Kódexom transparentnej firemnej nadácie/nadačného fondu. Kódex definuje 23 atribútov z oblasti riadenia, finančných prehľadov, udeľovania grantov a komunikácie, ktoré musia držitelia certifikátov naplniť. Súlad každoročne overuje spoločnosť KPMG, ktorá pri audite a udeľovaní certifikátov spolupracuje s Asociáciou od roku 2017.
V roku 2021 sa držiteľmi certifikátov stalo 14 subjektov: Nadácia Televízie Markíza, Nadácia Orange, Nadácia Slovenskej sporiteľne, Nadácia SPP, Nadácia Tesco, Nadácia VÚB, Nadácia ESET, Nadácia Kia Slovakia, Nadačný fond Accenture v Nadácii Pontis, Nadačný fond Kaufland pri Nadácii Centra pre filantropiu, Nadačný fond Slovenských elektrárni v Nadácii Pontis, Nadačný fond Telekom pri Nadácii Pontis, Nadačný fond Lidl v Nadácii Pontis a Nadačný fond Baumit pri Nadácii Centra pre filantropiu (nečlen ASFIN).