V októbri 2023 si Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov pripomenula desať rokov činnosti.
Martina Kolesárová, výkonná riaditeľka Nadácie Pontis, pri tejto príležitosti pripomenula, že spolupráca je cieľ, pre ktorý asociácia vznikla. „Je to zároveň priestor na dialóg smerom k neziskovému sektoru. Je dôležité, aby nadačné fondy a firemné nadácie hľadali cesty, ako modernizovať a posúvať firemnú filantropiu,“ povedala.
Na obdobie spred desiatich rokov zaspomínal Fedor Blaščák, dnes riaditeľ Nadácie otvorenej spoločnosti, ktorý stál pri zrode ASFIN.
V priebehu desaťročia sa asociácia stala relevantnou a uznávanou autoritou. „Je komunikačnou platformou pre stretávanie sa ľudí z firemných nadácií a nadačných fondov s partnermi z tretieho sektora. Hľadáme synergie a model, kde sa vieme navzájom dopĺňať a spolupracovať tak, aby z toho mimovládna organizácia ako prijímateľ pomoci čo najviac profitovala, “ zhodnotila význam asociácie Natália Tomeková, vedúca komunikácie O2 a členka Správnej rady Férovej Nadácie.
Počas spoločného stretnutia dostali členovia ASFIN certifikáty transparentnosti v elektronickej podobe aj s novými logami, ktoré môžu používať v komunikácii.
Transparentnými nadáciami a nadačnými fondami sa za rok 2022 stali: • Nadácia ESET • Férová nadácia • Nadácia KIA • Nadácia Orange • Nadácia Slovenskej sporiteľne • Nadácia SPP • Nadácia Televízie Markíza • Nadácia Tesco • Nadácia VÚB • Nadačný fond Accenture • Nadačný fond dm drogerie markt • Nadácia Lidl Slovenská republika • Nadačný fond Kaufland • Nadačný fond Slovenských elektrární • Nadačný fond Telekom • ČSOB nadácia
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
ASFIN oslávil desiate výročie
V októbri 2023 si Asociácia firemných nadácií a nadačných fondov pripomenula desať rokov činnosti.
Martina Kolesárová, výkonná riaditeľka Nadácie Pontis, pri tejto príležitosti pripomenula, že spolupráca je cieľ, pre ktorý asociácia vznikla. „Je to zároveň priestor na dialóg smerom k neziskovému sektoru. Je dôležité, aby nadačné fondy a firemné nadácie hľadali cesty, ako modernizovať a posúvať firemnú filantropiu,“ povedala.
Na obdobie spred desiatich rokov zaspomínal Fedor Blaščák, dnes riaditeľ Nadácie otvorenej spoločnosti, ktorý stál pri zrode ASFIN.
V priebehu desaťročia sa asociácia stala relevantnou a uznávanou autoritou. „Je komunikačnou platformou pre stretávanie sa ľudí z firemných nadácií a nadačných fondov s partnermi z tretieho sektora. Hľadáme synergie a model, kde sa vieme navzájom dopĺňať a spolupracovať tak, aby z toho mimovládna organizácia ako prijímateľ pomoci čo najviac profitovala, “ zhodnotila význam asociácie Natália Tomeková, vedúca komunikácie O2 a členka Správnej rady Férovej Nadácie.
Počas spoločného stretnutia dostali členovia ASFIN certifikáty transparentnosti v elektronickej podobe aj s novými logami, ktoré môžu používať v komunikácii.
Transparentnými nadáciami a nadačnými fondami sa za rok 2022 stali:
• Nadácia ESET
• Férová nadácia
• Nadácia KIA
• Nadácia Orange
• Nadácia Slovenskej sporiteľne
• Nadácia SPP
• Nadácia Televízie Markíza
• Nadácia Tesco
• Nadácia VÚB
• Nadačný fond Accenture
• Nadačný fond dm drogerie markt
• Nadácia Lidl Slovenská republika
• Nadačný fond Kaufland
• Nadačný fond Slovenských elektrární
• Nadačný fond Telekom
• ČSOB nadácia
Prehľad splnených kritérií si môžete pozrieť tu.